Wednesday, September 2, 2009

Aku menulis lagi..

Hari ini, bersamaan 12 Ramadan..
aku kembali ke hostel..menjalani hidup sbg seorang budak sekolah..

sebenarnya..
dah beberapa hari aku meninggalkan blog ini..
aku pulang ke kampung hari khamis lepas..
semenjak itu aku xbukak blog pun..
tenet kat umah bukan main wat hal lagi... asek menendang dengan jayanya.. smpai 2hari dia
wat onar.. bagus tol.. memang teruk betol line brokben celcom ku kat umh tu..
eee..mau jek ku patah2kan benda ni...nmpk best jek utk di hancurkan..dikala dlm ketensenan yang melampau... apa yang paling best.. jumaat aku berhempas pulas siapkan progress castle utk disubmit hari sabtu.. tgk2 tenet wat hal.. aduhhh... di connect2 xleh... dapat kejap terus kene kicked... kucube2 xdapat gak... nak x nak...
smpaikan aku terpaksa ikut bondaku ke opis esoknya sabtu pagi2 buta, semata2 nak emelkan keje Ve castle ku yang memeningkan itu.. nasiblah lepas...
alih2... kejap pastu, brokben wat hal lagi... dia menendang suke2 hati lagi...
isk...mentol n mental btol....huish...

aku pulang ke kampung dengan hepinye...
makan semau2nye.. bukan men byk lagi abah blikan makanan...mcm nak makan ramai jek kat umh tu...smpaikan xlarat aku nk makan lagi.. last2 membazir.. mungkin dia rindu kot... masa beberapa hari tu dia belikan ape yang patut utk anak dia yang jauh di mata.. sebenarnya aku pun rindu sgt saat2 berbuke ngn keluarga.. ini mengajarku erti menghargai masa ngn keluarga n ngn kawan2..berbeza sgt2...apepun.... lagi 2mggu aku akan pulang lagi! hehe.. hepinyee...
"abah, na balik lg 2mggu ni...nge!"

tadi...
ade test TVe.. toyol2 yang tersedia...xsempat dimanfaatkan.. takot nye pasal..
nak x nak...aku antara ape yang dah dibaca, antara ingat2 antara lupe2 aku merapu menggoreng semaunye...huhu.. tp, nasib jugaklah aku baca jugak... kalo nak nye aku xbaca... sume serah kat toyol..mmg masak hangus aku tadi... mati kutu la cari bahan nak merapu..
syukur2...berbaloi gak aku xtdo pas sahur tadi.. bukan men lg byk godaan dr katil, bantal soh aku hinggap... nasib aku tahan.... pergh.. best tol pas makan tdo... tu la rutin sepanjang bulan pose ni... formula yang baik utk gemuk.. huhu

0 comments: