Saturday, August 15, 2009

Sunday Morning

Matahari megah bersinar hari ini..
tiada petanda mendung berarak datang..
pagiku bermula seawal 6.45 pagi.. selesai solat subuh mata ku ingin lelap
tapi xnak pejam plak. ku risau tentang kuiz e-business. banyak nota yang perlu dibelek,
idea jahat bermula.. heheh..

kubelek nota dr chapter 1 pai 3.. pergh! byk giler siot nak kena khatam. ku try membacanya,
antara paham n xpaham. "asalla kene amik subjek bisnes ni..cian tol kat aku"
ku tenung2 jeling2 nota2 di atas meja..nampak begitu nice sekali dengan slide2 kecik yang begitu bagus jika ku potong kecik2 jadikan pocket note..nge~ yeah! pocket note, here we go!

aku pon memulakan kerja2 pemotongan..gunting pisau segala macam alat perang ku sediakan..
cian kat nota2 ni..sudah ku cerai2 kan kepada pieces.. lama gak la mengadap benda ni..
smpai aku jd bosan.. byk lor slide kene potong.. xnak plak budak2 roomate aku ni offer nak tolong..nge! sebenarnya..dorg tdo lg. cuma ade sorg jek budak tgh kusyuk melukis..budak Bcad.
aku salute ngn dak ni..artwork dia mmg hebat. she has a bright future to go. very talented animator la.. wa caya la sama lu sis!
eh..meh la tolong potong neh... nge~

keje2 pemotongan telah accomplished. skg keje mengikat plak.. tali exam tu xde.. sbb serba kekurangan, aku pakai getah jek utk ikat.. thanks to encik getah for ur helping for grabbing my pocket notes..akhirnya, its done. heheh.. its almost ready to give its services!


p.s: .....quiz! argh!

0 comments: