Saturday, August 15, 2009

Hujan turun lagi

Dingin dan nyaman..
ini yang mampu aku describe di ketika ini.
Hujan sudahpun reda meninggalkan hawa dingin ala2 winter sonata..ceh!
cume belum sampai nafas berasap2 jek..nge~
aina ape ko merepek ni..

seleblum dan medula oblogata tu ligat berputar mengingati setiap kerja2
yang makin membebani diri ini. tadi baru menerima "misi assignment" yang membuat aku
berkata pada diri esemeng...
ve, dfirm, fyp, quiz lagi utk e-business..aduhh! those are might kill pleasure's away!
xpe.. gambate! he~ tul ke?

hari ni..genap 2 weeks aku lost from him..
totally lost it. i missed him badly. but i just cant say it bcoz this might hurts me most..
everything is broken like shattered glass.
again..this should be end as well! ape kaba agaknya dia.. i just wonder :'(
"do you find yourself still calling my name?"
................ fullstop.

29 ni ade kelas la plak.. ve! ceh..dengki tol en.dol ni taw.. katenya, "masa korang xnak dtg kelas la aku nak wat quiz.." wah..ayat ugut ala2 profesor klon kekdahnya. tiket sudah ku beli, xkan aku nak biar burn terbakau hangus jek.. adusss..
xleh2..aku kene balik menemui ayahbondaku, mane ade masa dah except tarikh tu jek..
len2 masa mane ada cuti dah.. mau merana guek bikin penasaran!
kerabu kaki ayam...~~ mane nak cekau kat KL ni... xkan dapat komfirm!

xpe..aku akan usahakan siapkan progress castle ve yg aku sendiri x clear nak cipta..
gile payah..cane ntah..mampukah aku siapkan awal demi balik kampung?
oh tuhan.. permudahkan segalanya bagiku...Amin.

0 comments: