Friday, August 14, 2009

Celoteh Seorang Aku

apa yang telah mengembalikan aku kepada dunia typing ini..aku pun xtau
tapi ketika ini benar aku kembali teruja utk mengarut n merapu..setelah
lama aku x meraban seorang diri..xsangka blog ini masih wujud di alam maya..
aku ingatkan ia dah expired ditelan masa..

well, ainaa.. u did it again!

di ketika ini, aku melayan jiwa ku yg berkaler pink malam ni
tinggal cuma berdua dengan roomateku yang leka bermain poker..
aku rasa sejak bulan lepas lg budak ini dok ngadap poker..
memang master of pokerface btol la..

malam ni jugak, friday nite ke saturdat nite eh?
hingar betol macam party like this jek sekitar jalan tanduk ni..
kereta2 penuh sekeliling jalan..
apa yang sedang berlaku ni? aku pun xtahu.

dikala ni jugak..
kepala ku ligat berfikir..
tentang sesuatu yang aku xpasti. Sunyinya..
Till when this could be end?

nmpaknya...
aku telah ditinggalkan keseorangan
budak pokerface dah tdo...kekeke
perlukah aku tdo jugak...?
zzzZZZZ

to be continued...

0 comments: